Heeft u enige klachten?

Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan staan wij open voor een verhelderend gesprek. Uw tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Informatiepunt en klachtenregeling

Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

Openingstijden
MaandagMa 8:00 - 12:30 13:15 - 17:00
DinsdagDi 8:00 - 12:30 13:15 - 17:00
WoensdagWo 8:00 - 12:30 13:15 - 17:00
DonderdagDo 8:00 - 12:30 13:15 - 18:30
VrijdagVr 8:00 - 12:30 13:15 - 18:30
ZaterdagZa Gesloten
ZondagZo Gesloten

Telefonische bereikbaarheid
Ma t/m Do 8:00 -16:30 uur
Vr 8:00 uur - 12:00 uur
Tijdens onze lunchpauze (12:30 - 13:15) zijn wij telefonisch niet bereikbaar.

Tandzorg Oranjeplein
Nassaulaan 3
6006 CM Weert

info@tandzorgoranjeplein.nl
0495 - 524 261

Gecertificeerde tandartsen